روش جدید خرید بسته اینترنت ایرانسل

ایرانسل یکی از پیشگامان اینترنت در ایران می باشد و از بزرگترین اپراتورهای دیتای کشور می باشد، همچنین این اپراتور در جهت کاهش هزینه های کاربران و مشترکین خود بسته های اینترنت در حجم ها و مدت زمان های متنوعی را ارائه نموده است.

خرید اینترنتی بسته های اینترنت یک روش ساده برای فعالسازی بسته های اینترنت ایرانسل می باشد و ایده برقراری ارتباط میان اسباب و وسایل مختلف مدت هاست که ذهن کارشناسان و مهندسان شرکت های تولید کننده لوازم الکترونیکی را به خود مشغول کرده و خوشبختانه هر روز نیز شاهد انتشار اخبار تازه ای در رابطه با مبحث اینترنت اشیاء هستیم.

ادامه نوشته

معرفی برنامه خرید شارژ و پرداخت قبض

اگر دوست دارید تا بیشتر با تاریخچه معروفترین سیستم عامل گوشی های هوشمند آشنا شوید به شما توصیه می کنیم که این مطلب را از وبلاگ ما پیگیری نمایید.

نسخه 2.1 با همان نام «نان خامه‌ای»: تغییرات گسترده دیگری در نسخه 2.1 اندروید صورت گرفت. این نسخه از سیستم عامل گوگل آنچنان در زمان خود خوب بود که بسیاری از گوشی‌های جدید به آن مجهز شدند. از این گذشته بسیاری از ایرادات نرم‌افزاری دیگر نیز در این نسخه رفع گردیدند، با این حال همانند اندروید 2.0 نسخه 2.1 نیز از همان نام نان خامه‌ای بهره می‌برد با کمک نرم افزار خرید شارژی که به تازگی توسعه یافته است از خرید آسان خود لذت ببرید.

کاغذ دیواری‌های زنده (Live Wallpapers): یکی دیگر از ویژگی‌های این نسخه از اندروید مجهز شدن آن به قابلیت نمایش کاغذ دیواری‌های تعاملی (زنده) بود. این ایده بسیار ساده و در عین حال جذابی است که تصاویر متحرکی که قادر باشند حتی به صورت تعاملی نیز از خود واکنش نشان دهند به جای یک تصویر ثابت در پس زمینه به نمایش درآیند. گوگل برای نمایش این قابلیت، نقشه خود را به صورت کاغذ دیواری تعاملی درآورد که نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب نمود، گرچه از نظر مصرف انرژی قدری به باتری‌ها فشار وارد می‌کرد. با استفاده از این برنامه اندرویدی شما می توانید گیفت کارت و لایسنس آنتی ویروس خریداری نمایید، قبوض خود را پرداخت کنید.

ادامه نوشته

پرداخت جریمه رانندگی

تمامی قبوض خود را می توانید به صورت آنلاین و اینترنتی پرداخت کنید قبوضی شامل: قبض جریمه، قبض آب، قبض برق و ....

اگر می خواهید از میزان جریمه رانندگی خود مطلع شوید باید به سایت راهور مراجعه کنید و کاملا مسلم است که امکان نمایش برد حرکت در خودروی الکتریکی شورولت بولت (Chevy Bolt EV)، بسیار کارساز است. این سیستم به رانندگان این اجازه را می‌دهد تا با اطمینان بیشتری به رانندگی در خودروی الکتریکی خود بپردازند. جنرال موتورز قصد دارد این تکنولوژی را با قیمت پایین برای تمام رانندگان خودروهای الکتریکی مهیا کند. این سیستم می‌تواند با توجه به میزان شارژ باقی‌مانده و نحوه‌ی رانندگی راننده، اعداد دامنه‌ی حرکت خودرو را به روش جالبی در داشبورد خودرو به نمایش بگذارد؛ برد حرکت خودرو به علاوه‌ی حداکثر و حداقل برد رانندگی از جمله‌ی این اطلاعات هستند.

ادامه نوشته

تنظیمات برای گوشی هایی با سیستم عامل iOS

طریقه فعال سازی اینترنت نسل سوم ایرانسل

ایرانسل پس از دریافت مجوز اینترنت پرسرعت نسل سوم اقدام به ارائه آن مشترکین خود نموده است.

برای فعال سازی بسته های اینترنت ایرانسل نیاز به خرید شارژ خواهید داشت؛ همانطور که مطلع هستید، روز گذشته طی مراسمی مجوز نسل سوم و چهارم اینترنت موبایل به ایرانسل اعطا شد. طبق این مجوز، زین پس ایرانسل هم خدمات نسل سوم مخابراتی، ۳جی را به کاربران اش ارائه می دهد.

برای اینکه بتوانید بسته های اینترنت ایرانسل را فعال کنید باید شارژ ایرانسل بخرید. مرحله آزمایشی نسل‌های بالاتر اینترنت همراه ایرانسل از روز گذشته به بهره برداری رسید. مشترکین ایرانسل برای استفاده از خدمات این سرویس نیازی به تغییر سیم کارت های خود ندارند و این سرویس به صورت رایگان برای تمام مشترکین فعال سازی خواهد شد، بدین ترتیب مشترکین در صورت حضور در مناطق تحت پوشش، می توانند کیفیتی متمایز از اینترنت پرسرعت همراه را تجربه کنند.

ادامه نوشته

خرید بسته های اینترنت ایرانسل

آشنایی با تمام بسته های اینترنت ایرانسل

با کمک فروشگاه محصولات مجازی ایتور، شارژ بخرید، قبض پرداخت کنید و بسته اینترنت ایرانسل فعال کنید. مشترکین ایرانسل می توانند به جای وارد کردن کدهای دستوری برای خرید بسته اینترنت، به صورت اینترنتی اقدام به خرید بسته اینترنت نمایند روشهای زیادی برای انجام این کار در نظر گرفته شده است: 1- خرید بسته اینترنت با استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من 2- خرید بسته اینترنت با کمک وبسایت ایرانسل 3- خرید بسته اینترنت با استفاده از فروشگاه های آنلاین همکار ایرانسل مانند ایتور

ادامه نوشته

برنامه اندرویدی خرید شارژ و خرید بسته اینترنت ایرانسل، همراه اول و رایتل

در این مطلب از وبلاگ قصد معرفی یک اپلیکیشن اندرویدی خرید شارژ را داریم، این نرم افزار برای گوشی های اندرویدی توسعه داده شده، سازنده این نرم افزار سایت ایتور می باشد که فعالیت از سایت و برنامه اندرویدی آن در زمینه فروش کالاهای مجازی می باشد.

این نرم افزار تمام خدماتی که در سایت ایتور ارائه می شود را اینبار در قالب یک اپلیکیشن اندرویدی ارائه می نماید. با کمک این برنامه شما می توانید به صورت آنلاین و یا با کمک کدهای USSD شارژ مستقیم و یا کارت شارژ خریداری نمایید همچنین قبوض خود را پرداخت نمایید.

یکی دیگر از این امکانات خرید بسته اینترنتی و خرید گیفت کارت و لایسنس آنتی ویروس می باشد.

آخرین ورژن این برنامه 1.8.6 می باشد که به تازگی ارائه شده است، حجم این بسته 1.46 مگابایت و شماره SDK آن 8 می باشد. سایر جزئیات این برنامه را می توانید در صفحه ویژه این اپ در سایت ایتور به آدرس نرم افزار خرید شارژ مشاهده نمایید.

نرم افزار اندرویدی خرید شارژ ایتور

آشنایی با امکانات این برنامه

این برنامه امکانات فراوانی از قبیل خرید شارژ مستقیم و کارت شارژ، پرداخت قبوض خدماتی و قبض جریمه، خرید بسته های اینترنتی، خرید گیفت کارت و لایسنس آنتی ویروس و لیست خدمات اپراتورها.

این برنامه از بخش های متنوعی تشکیل شده است.

در ابتدا و پس از نصب برنامه از شما می خواهد که شماره موبایل و ایمیل خود را ثبت کنید، دریافت این اطلاعات به منظور استفاده از خدمات پشتیبانی و همچنین تسهیل فرایند خرید می باشد.

در ادامه در صورتی که قصد تغییر این اطلاعات را داشته باشید می توانید با رفتن به منو ناوبری و بخش تنظیمات، اطلاعات مورد نظر را ویرایش نمایید.

پس از درج اطلاعات فوق وارد صفحه ی اصلی نرم افزار خواهید شد، در این بخش شما با گزینه های خرید کارت شارژ، خرید شارژ مستقیم، خرید بسته اینترنت ایرانسل، پرداخت قبض، خرید گیفت کارت، خرید آنتی ویروس، گزارشات و خدمات اپراتورها روبرو خواهید شد که در بخش آینده به توضیح هر کدام از این بخش ها خواهیم پرداخت.

 

معرفی بخش های برنامه

قسمت خرید کارت شارژ: در این قسمت از نرم افزار شما می توانید کارت شارژ خریداری نمایید پس از تکمیل خرید، رمز شارژ علاوه بر اینکه به شما نمایش داده خواهد شد به ایمیل و شماره موبایل وارد شده نیز ارسال خواهد شد. 

از این بخش شما می توانید برای خرید شارژ ایرانسل، همراه اول، رایتل و ایرانسل اقدام نمایید همچنین از دو روش می توانید برای پرداخت مبلغ اقدام نمایید:

روش اول: در صورتی که به اینترنت دسترسی ندارید می توانید مبلغ شارژ را با استفاده از کدهای دستوری و یا همان USSD پرداخت کنید در این روش تنها به شماره کارت عضو شتاب و رمز اینترنتی آن احتیاج می باشد. تنها مشکلی که در این روش وجود دارد این است که بعضی از بانک مانند بانک ملی از تمامی مبلغ پشتیبانی نمی کنند مثلاً نمی توان از این روش شارژ 2000 تومانی با استفاده از کارت بانک ملی خریداری نمود.

روش دوم: در این روش احتیاج به اینترنت می باشد و پرداخت شما با کمک درگاه بانک ها صورت می گیرد. با استفاده از پرداخت آنلاین دیگر محدودیتی در مبلغ شارژ وجود نخواهد داشت.

 

قسمت خرید شارژ مستقیم: از این بخش برای خرید شارژ به صورت مستقیم می توانید استفاده نمایید. پس از تکمیل فرایند خرید گوشی شما به صورت خودکار شارژ خواهد شد. یکی از ویژگی های خوب این بخش این می باشد که مبلغ شارژ توسط کاربر انتخاب می شود.

توجه داشته باشید که در صورتی که در انجام شارژ توسط اپراتور خللی ایجاد شود رمز شارژ برای شما ارسال خواهد شد.

در نرم افزار خرید شارژ مستقیم ایرانسل، همراه اول و رایتل نیز می توانید به دوست آنلاین و آفلاین مبلغ را پرداخت نمایید که شرح آن در بالا به طور کامل توضیح داده شده است.

 

قسمت پرداخت قبض: با کمک این بخش شما می توانید تمامی قبوض خود را به آسانی پرداخت نمایید، برای اینکار می بایست که شناسه قبض و شناسه واریز را وارد نمایید پس از وارد کردن اطلاعات فوق، نوع قبض به همراه مبلغ آن به شما نمایش داده خواهد شد که در صورتی که مورد تایید شما می باشد می توانید به یکی از دو روش آنلاین و یا آفلاین مبلغ قبض را پرداخت نمایید. نرم افزار پرداخت قبض ایتور این امکان را به شما می دهد که قبض را از طریق اسکن بارکد آن پرداخت نمایید و همچنین می توانید مبلغ میان دوره و پایان دوره قبض سیم کارت دائمی همراه اول خود را با استفاده از این بخش دریافت نمایید.

 

قسمت خرید بسته اینترنت: یکی دیگر از بخش های نرم افزار ایتور، بخش خرید بسته اینترنت می باشد با استفاده از این بخش لیستی از بسته های اینترنتی که هر کدام از اپراتورها ارائه میکنند را مشاهده می نمایید که مبلغ و سایر جزئیات آن از قبیل حجم، مدت زمان استفاده، سرعت و نام آن قابل ملاحضه می باشد. در همین بخش می توانید به راحتی بسته را خریداری کنید. با کمک نرم افزار خرید بسته اینترنت ایتور در وقت خود صرفه جویی کنید.

 

قسمت خرید گیفت کارت: این بخش نیز یکی دیگر از بخش های کاربردی این اپلیکیشن اندرویدی می باشد که با استفاده از آن می توانید گیفت کارتهای گوگل پلی، پلی استیشن، آمازون، آیتونز و ایکس باکس تهیه نمایید یکی از مشکلات نرم افزار خرید گیفت کارت ایتور این می باشد که برای استفاده از این بخش نیاز به اینترنت می باشد و همچنین نمی توان مبلغ آن را با به صورت آفلاین پرداخت نمود.

 

قسمت خرید آنتی ویروس: با کمک این بخش از نرم افزار شما قادر خواهید بود که آنتی ویروس های Eset و Bitdefender خریداری نمایید البته ممکن است هر کدام از این آنتی ویروس ها موجود و یا موجود نباشند. این بخش نیز مانند بخش قبلی به اینترنت نیاز دارد و پرداخت آن نیز تنها از طریق اینترنت صورت می گیرد.

توجه داشته باشید که در هنگاه خرید آنتی ویروس از نرم افزار خرید آنتی ویروس ایتور شماره موبایل و ایمیل خود را صحیح وارد نمایید زیرا اطلاعات آنتی ویروس به تلفن شما پیامک و همچنین به ایمیل ارسال می شود.

 

در تمامی مراحل خرید پشتیبانی ایتور در کنار شما خواهد بود پس با اطمینان خرید نمایید.

برای دانلود و مشاهده جزئیات برنامه به آدرس http://etore.ir/pages/android-app.html مراجعه نمایید.

روش انتقال شارژ ایرانسل

روش انتقال شارژ ایرانسل

روش انتقال شارژ ایرانسل

ایرانسل برای انتقال شارژ بین مشترکین خود دو روش را در نظر گرفته است که با استفاده از این دو روش شما می توانید به راحتی مبلغ اعتبار مورد نظر را برای سایر مشترکین منتقل نمایید روش اول ارسال شارژ با داشتن کد پین و روش دوم انتقال شارژ به صورت خط به خط می باشد در ادامه به معرفی هر کدام از روش ها و نحوه استفاده از آنها خواهیم پرداخت با ایتور همراه باشید.

 

روش اول: ارسال شارژ با کد شارژ

شما با خرید کارت شارژ ایرانسل به صورت پین کد چه به صورت اینترنتی و چه به صورت فیزیکی می توانید با استفاده و شماره گیری کد زیر برای حساب وایمکس خود و یا سیم کارت اعتباری دیگری شارژ انتقال دهید. روش انجام این عملیات به صورت زیر می باشد.

کد انتقال شارژ به سیم کارت ایرانسل و یا وایمکس: #شماره مشترک مورد نظر* کد 12 و یا 16 رقمی پین شارژ*141*

  • می بایست که شماره ای که قرار است شارژ برایش ارسال شود را به صورت ********93 وارد شود.

  • هزینه استفاده از این سرویس 50 تومان می باشد که از مبلغ اعتبار ارسالی کسر خواهد شد و در صورتی قصد ارسال شارژ برای حساب وایمکس خود و یا خرید شارژ وایمکس را داشته باشید هزینه ای از مبلغ ارسال شده کم نخواهد شد.

 

کد انتقال شارژ به حساب وایمکس

برای استفاده از این سرویس می بایست که کد دستوری زیر را شماره گیری نمایید: #شماره شناسه وایمکس*کد 12 و یا 16 رقمی پین شارژ ایرانسل*141*

در هنگام وارد کردن شماره شناسه وایمکس توجه داشته باشید که شماره را به فرمت*********94 شماره گیری نمایید.

 

روش دوم: انتقال شارژ به کمک یک سیم کارت اعتباری ایرانسل

با استفاده از این سرویس ایرانسل شما می توانید به صورت تلفنی و بدون نیاز به ابزار جانبی برای سایر مشترکین اعتبار انتقال دهید و همچنین می توانید با این سرویس اقدام به پرداخت قبوض سایر مشترکین دائمی نمایید.

 

نحوه انتقال شارژ از سیم کارت اعتباری به سایر مشترکین اعتباری

برای استفاده از این سرویس ابتدا شما نیاز دارید که به صورت پیامکی در این سرویس ثبت نام نمایید. ثبت نام در این سرویس به این صورت می باشد که ابتدا عدد 12 را به شما 1112 ارسال نمایید پس از ارسال، یک پیامک حاوی آموزش ها و راهنمایی های لازم جهت تعیین رمز دلخواه شما برایتان ارسال خواهد شد. پس از اینکه رمز مورد نظر خود را انتخاب کردید می بایست که این رمز را به همین شماره ارسال نمایید. توجه داشته باشید که تنها با استفاده از این رمز است که شما می توانید اقدام به انتقال شارژ نمایید یک بار دیگر روش انتقال اعتبار را برای شما ذکر می کنیم:

1. ابتدا ارسال عدد 12 به شماره 1112

2. تعیین یک عدد 4 رقمی دلخواه به عنوان رمز و ارسال آن به شماره 1112 به صورت زیر

رمز ۴ رقمی: 11

به عنوان مثال اگر رمز شما 4321 می باشد باید از رمز به این شکل به شماره 1112 پیامک کنید: 11:4321

ثبت نام در این سرویس رایگان می باشد.

 

نحوه استفاده از سرویس انتقال شارژ ایرانسل

ایرانسل برای استفاده از این سرویس دو روش زیر را در نظر گرفته که با توجه به موقعیت و نیاز خود می توانید از هر یک از روش های زیر استفاده نمایید.

 

انتقال شارژ با استفاده از پیامک

برای انتقال اعتبار با این روش کافیست که شما پیامکی حاوی متن زیر را از سیم کارت ایرانسل به شماره 1112 ارسال نمایید.

ابتدا شماره شخصی که قصد دارید مبلغ شارژ را برای او ارسال نمایید را وارد کنید سپس بدون هیچگونه فاصله و کارکتر اضافه علامت دو نقطه «:» و سپس مبلغی که قصد ارسال آن را دارید را به ریال وارد کنید بعد از وارد کردن یک علامت دو نقطه رمز چهار رقمی که در مرحله قبل انتخاب نموده اید را وارد نمایید.

به عنوان مثال: 9387654321:40000:4321 فقط کافی است که این متن را به شماره 1112 ارسال نمایید تا مبلغ 40000 ریال به شماره 9387654321 منتقل شود.

 

انتقال شارژ با استفاده از کد USSD

برای منتقل کردن اعتبار به این روش کافیست که کد دستوری زیر را از سیم کارت اعتباری ایرانسل خود شماره گیری نمایید:

#رمز 4 رقمی انتخاب شده*مبلغ شارژ به ریال*شماره مشترک دریافت کنند شارژ*142* و سپس دکمه Ok و یا Yes بفشارید.

بدین صورت اگر شخصی که شارژ را دریافت می کند سیم کارت دائمی داشته باشد مبلغ شارژ ارسال شده از صورت حساب و قبض وی کسر خواهد شد و اگر دارای سیم کارت اعتباری باشد مبلغ شارژ ارسال شده به اعتبار سیم کارت وی افزوده خواهد شد. پس با شیوه با ارسال یک پیامک و یا شماره گیری یک کد دستوری هم میتوانید برای یک مشترک اعتباری شارژ ارسال کنید و هم می توانید اقدام به پرداخت قبض مشترکین دائمی نمایید.

پس از اینکه پروسه انتقال شارژ تکمیل شد یک پیامک حاوی زمان دقیق انتقال اعتبار، شماره شخص ارسال کننده اعتبار و شخص دریافت کننده به همراه مبلغ شارژ منتقل شده هم به گیرنده و ارسال کننده شارژ ارسال می شود.

  • توجه داشته باشید در هر بار انتقال شارژ مبلغ 50 تومان به عنوان کارمزد از شخص ارسال کنند کسر می شود.

  • اگر مشترکی در حین استفاده از سرویس انتقال شارژ به وسیله روش خط به خط، 20 مرتبه رمز را اشتباه ارسال نماید این سرویس برای او غیر فعال خواهد شد که برای فعال سازی مجدد آن باید با مرکز خدمات مشترکین ایرانسل تماس بگیرید.

 

روش تغییر شماره رمز انتقال شارژ

در صورت نیاز با استفاده از روش زیر می توانید رمز انتقال شارژ خود را تغییر دهید برای این کار کافیست که متن زیر را به شماره 1112 ارسال نمایید:

ابتدا عدد 22 و سپس به دنبال آن و بدون هیچ فاصله و یا حرف اضافه کارکتر دو نقطه «:» را درج می نمایید و سپس رمز قدیمی خود به همراه یک کارکتر «:» و رمز جدید خود به همراه تکرار رمز جدید ارسال نمایید یک نمونه برای شما در زیر ذکر شده است.

به عنوان مثال اگر شما در نظر دارید که رمز خود را 9999 به 8888 تغییر دهید پیامک زیر را به شماره 1112 ارسال می کنید: 22:9999:8888:8888

برای اینکه عملیات تغییر رمز شما به درستی به انجام برسد باید اطلاعات مورد نظر را با یک علامت ":" به همین شماره ارسال نمایید و الا درخواست شما انجام نخواهد شد.

 

فراموش کردن رمز انتقال شارژ

برای بازیابی رمز، می‌توانید از طریق شماره‌گیری۷۰۰ (از خطوط ایرانسل) و یا ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ (از سایر خطوط) با مرکز تماس ایرانسل ارتباط برقرار کنید.

در صورتی که رمز انتقال شارژ خود را فراموش کرده اید می توانید به شماره گیری 700 از سیمکارت های ایرانسل و یا شماره گیری 09377000000 از سایر سیم کارت ها موضوع را با مرکز خدمات ایرانسل در میان بگزارید.

 

شناسه ایرانسلی چیست؟

با استفاده از شناسه ایرانسلی در هنگام انتقال شارژ ایرانسل به صورت خط به خط با کد USSD دیگر نیازی نیست که شماره تلفن همراه شخص گیرنده اعتبار را وارد نمایید. این کد طول آن بین 4 تا 10 رقم می باشد توسط مشترک انتخاب شده و به جای شماره ی او هنگام انتقال اعتبار به کار خواهد رفت. برای انتخاب شناسه ایرانسل کافی است که عدد مورد نظر خود را به شماره 1111 پیامک کنید. 

کد دستوری انتقال شارژ با کمک شناسه ایرانسلی: #رمز انتقال اعتبار*مبلغ شارژ*شناسه ایرانسلی شخص دریافت کننده*142*

  • همان گونه که در بالا مشاهده کردید شناسه ایرانسلی که عددی بین 4 تا 10 رقم می باشد می تواند جایگزین شماره تلفن شخص شود.

  • در صورتی که شما شناسه ایرانسلی خود را فراموش کرده باشید می توانید به ارسال بک پیامک به شماره 1111 از شناسه ایرانسلی خود مطلع شوید.

  • اگر عددی که شما انتخاب نموده اید قبلاً توسط شخص دیگری انتخاب شده باشد پیامکی حاوی سه شماره که به شماره انتخابی شما نزدیک است به شما پیشنهاد خواهد شد.

پرداخت آسان قبض جریمه

پرداخت اینترنتی قبض جریمه

پرداخت جریمه راهنمایی و رانندگی
آﻧـﻘـــﺪﺭ ﺑــﮧ ﺧــﻮﺍبــﮩــﺎﯾــﻢ ،،،
ﺳـــﺮڪ ﻧــڪــﺶ ،،
ﻣـــﺮﺍ ڪــﮧ ﻣـــﮯ شـﻨــﺎﺳـــﮯ ،،
ﺯﻭﺩ ﻭﺍﺑـﺴـﺘــــﮧ ﻣــﮯ شـــﻮﻡ ،،
ﺷـﺎﯾــﺪ ﯾــڪ ﺷــﺐ ،،
ﺗـﺼـﻤـﯿـــﻢ ﮔـﺮﻓـﺘـــﻢ ،،
ﺑـــﺮﺍﮮ ﻫـﻤـﯿــﺸــﮧ ﺑـﺨــﻮﺍﺑـــﻢ ...

" 23 آبان 1394 "

🌟💫💓💫🌟

سایت پرداخت قبض جریمه
ﻫـﯿٓـﭻ ﮐـَﺲ ﺑـے ﮐـَﺲ ﻧـﯿـٓﺴـﺖ✋
ﺍﻣـٰﺎ ﺩَﻣَِـﺶ ﮔـﺮٓﻡ ﺍﻭﻧـﯿٓـﮑـہ ﺑـﺎ ﻫـَﺮ ﮐـَﺲ ﻧـﯿـﺴـتـــــ....

#سرباز_فراری
پرداخت های اینترنتی به کلی دردسرهای خروج از منزل و ماندن در ترافیک و صرف هزینه و وقت را برای اکثر مردم از بین برده است شما با استفاده از سرویس پرداخت قبض ایتور علاوه بر پرداخت قبض های خدماتی خود می توانید اقدام به پرداخت قبض جریمه و خلافی خودروی خود نمایید.

روش های متعدی برای اینکار در نظر گرفته شده که از آنها می توان به پرداخت خلافی خودرو با استفاده از وبسایت ایتور، پرداخت جریمه رانندگی از طریق درگاه سایت های ملی، ملت، سامان و ... و پرداخت جریمه راهنمایی و رانندگی با استفاده از کدهای USSD و اپلیکیشن های اندروید اشاره کرد.
گاهی دلم برای چوپان دروغگو می سوزد ، بیچاره ۳ بار بیشتر دروغ نگفت انگشت نما شد ولی ما هنوز صادق ترینیم!!!


#سرباز_فراری
پرداخت قبض جریمه

پرداخت قبض جریمه از طریق ایتور
خیلی ها میخواهند اول به آسایش و خوشبختي برسند بعد به زندگی بخندند ولی نمیدانند که تا به زندگی نخندند به آسایش و خوشبختی نمیرسند
.
❤#زندگی
❤#حقیقت

خـوشا

خـوشا آنـانکه بـه جـای
زمـان
بـه "صاحب زمـان"
دل مـی‌بندند…
ولادت صـاحب زمـان
"مـهدی" مـوعـود
بـرهمه مسلمانان مـبارک باد…